Marketing
Temat: Badania marketingowe
Sposoby rozpoznawania potrzeb, zachowań i zwyczajów konsumentów. Jak skutecznie wykorzystać to, co wiemy o konsumentach?
Materiały z wykładów
Brak prezentacji z wykładów.
Prezentacje prac dzieci
- Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 09.11.2017 r., UEP Poznań
- Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 23.10.2017 r., UE Wrocław
- Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 23.10.2017 r., UE Katowice
- Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 10.10.2017 r., SGH Warszawa
- Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 20.10.2009 r., SGH Warszawa
Polecane artykuły
- Dlaczego ludzie nienawidzą swojej pracy? - 18.03.2018
- Czy kiedykolwiek zaufamy autonomicznym samochodom? - 10.03.2018
- Jak zmienić rozmowę kwalifikacyjną w przyjemną pogawędkę - 5.03.2018
- Jak mikrokredyty mogą pomóc walczyć ze skutkami klęsk żywiołowych - 1.03.2018
- Wyniki finansowe Ryanair oraz prognozy na rok 2018 - 20.02.2018