Konkurs "Kulinarne Mission Impossible" - Etap 2
Strona główna » Konkurs "Kulinarne Mission Impossible" - Etap 2
« poprzednie | Galeria prac | następne »
Aby zagłosować musisz być zalogowany. liczba głosów: 119
Komentarze użytkowników
Autor: , wysłano: 2.04.2013, 22:26 Ponieważ dziś jest ostatni dzień głosowania, chciałabym podziękować WSZYSTKIM, którzy na mnie głosowali i tym, którzy umieścili komentarze pod moją pracą konkursową. Tak jak napisał dominik_knychas WSZYSCY JESTEŚMY ZWYCIĘZCAMI!!! |
|
Autor: , wysłano: 2.04.2013, 08:03 Podkreślę raz jeszcze, że moim zdaniem żadna inna praca nie wskazała tylu róznic kulturowych i zalet promowanego produktu, co Twoja. Jednocześnie wskazałaś, jak zniwelować różnice kulturowe, jakie występuja pomiedzy Polską a Japonią, a przede wszytkim między Polakami a Japończykami. |
|
Autor: , wysłano: 1.04.2013, 15:39 Dziękuje, za miłe słowa pod moją prezentacją. Niestety jestem nie pocieszona że format wyświetlania mojej pracy, pozostawia wiele do życzenia.Jest bardzo mały. W power point wszystko było ok...w sensie czcionka nie była taka mała. Ale ciesze sie, że pomimo problemów technicznych, dociekliwi przeczytali moją prace. Dziękuje |
|
Autor: , wysłano: 29.03.2013, 13:20 świetna praca, jak zwykle :) bardzo kreatywna i przemyślana! |
|
Autor: , wysłano: 28.03.2013, 19:53 Fantastyczna, przemyślana prezentacja i bardzo dobra strategia. Brawo!!! |
|
Autor: , wysłano: 28.03.2013, 18:27 Bardzo dogłębnie opisałaś temat. Wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z Twojej pracy ;) 3 punkty. |
|
Autor: , wysłano: 28.03.2013, 11:36 Świetna praca. Bardzo mi sie podoba. |
|
Autor: , wysłano: 28.03.2013, 09:41 I jeszcze właśnie przeczytałam w strategii kolegi o rosole instant. Jak dobrze, że Ty nie chcesz naszego dobra narodowego sprzedawać Japończykom w postaci zupki chińskiej. Tym bardziej, ze byłoby to jak wożenie drewna do lasu. :) |
|
Autor: , wysłano: 28.03.2013, 08:44 Ale fajny ten bohater z japońskiej kreskówki! W razie realizacji trzeba będzie uzyskać zgodę do praw autorskich ... Jedna z lepiej przygotowanych strategii, jest tu i WIEDZA i POMYSŁ. Trochę za małe litery, ale jak ktoś jest rzeczywiscie zaiteresowany to przeczyta i ..... dowie się wielu ciekawych rzeczy. SUPER ! Wspaniały RESEARCH !!! |
|
Autor: , wysłano: 28.03.2013, 08:37 Brawo, świetnie znasz i rozpoznajesz różnice kulturowe, jakie trzeba pokonać wprowadzając na japoński rynek nowy produkt. Znalazłaś tez podobieństawa, które pomogą "przyjęciu się" tej polskiej nowości w Japonii. DOBRA ROBOTA. Rozumiem,że miałaś bardzo dużo ciekawych wiadomości. |
|